treland.blogg.se

Semester

Tuff morgon....

Kategori: Allmänt

Det var en tuff morgon idag.....
 
Jag vaknade vid halv åtta, tog mig in på toaletten utan att tända, satte mig ner och tände lampan och....... skriker högt så att Paul kommer springande och alla rum runt omkring oss vaknar nog också.
 
Den lilla krabaten ni ser nedan sprang runt på toaletten och ni anar inte så fort jag kom ut därifrån igen. Utrustade med varsin handduk jagade vi ut den från vårt rum och så var vi genast klavakna.
 
 
Efter frukost tog vi en promenad till grannhotellet och beställde tid för att simma tillsamman med delfiner på torsdag, återkommer mer till detta när vi gjort det.
 
Solen har återvänt till Mexico så dagen har vi tillbringat vid poolen.
 
Nedan ser ni våra trevliga seritriser och kock som gjorde paella till oss vid poolen till lunch. Spana in konstverket de gjort av frukter!!
 
 
 
Om det fanns många leuganer på förra hotellet så är här lika många tvättbjörnar (eller åtminstonde något liknande) på detta hotellet. De är dubbelt så stora som en katt och vi vet inte om de kan vara aggressiva eller inte. Vi ser dem både på dag och kväll.
 
 
Grannhotellets gångar kantas av dessa idérika statyer, de är lika stora som vi och här finns säkert 30 olika att beskåda.
 
 
 Ikväll bjöds det på eldshow, inte så bra bild men desto bättre uppträde, de var riktigt skickliga.

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    Hahaha Irene jag dör av skratt😂😂😂 det måste vara nåt hos dig som dom dras till😝😝😂 kram

    Svar: Hade önskat jag hade en annan dragningskraft än till ödlor och andra räliga djur🦂🕷
    treland.blogg.se

    2016-02-10 | 09:05:50

Kommentera inlägget här: