treland.blogg.se

Semester

Sol & baddag

Kategori: Allmänt

 
Idag är vinden som bortblåst och det är verkligen varmt. Det har blivit mycket bad för att hålla kroppen avkyld. Jag kör fortfarande med keps efter tisdagen oförsiktiga solning men snart har det röda övergått i brunt. 
 
När vi kom upp på rummet efter lunchen hade vi fått den här fina elefanten som sängkompis. 
 
 
Finn min kompis!!
Under flera timmar hade jag en kompis framför min solstol som sprang upp och ner på grenarna. Kan du se honom??
Han sitter upp och ner och har huvudet lyft fått grenen. 
 
Middagen intog vi på en restaurang vi inte testat tidigare, det blev italienskt idag. Lika gott som de andra dagarna, vi går inte hungriga här precis. 
 
 
 
 
 
Ikväll är här marknad kring poolområdet-hantverk, sombreros, tavlor mm. För vår del blev i köpet en handvävd filt i vackra färger. 

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    LOL😂 Nån jag känner har bränt sig......☀️☀️😻 Ser så skönt ut🏖🍾☀️👌😋😍 kram

    2016-02-05 | 09:48:19

Kommentera inlägget här: